Recension av

Sammanvägt betyg (1): Användarnas sammanvägda betyg Sony MDR NC7

Hörlurar om du ogillar flygplansljud när du reser. Sony MDR NC7

5  12-12-2011

Fördelar:
Utmärkt ljud, sitter bekvämt på öronen .  De är lätta .

Nackdelar:
När flygvärdinnan tror man har något på vid start och landning .

kuligheter

Om mig: Stolt tvillingpappa till Sagoalvan och Fiskelyckan här. : - ) ( Blogg :http://sagoalvan.blogspot....

Medlem sedan:10-04-2010

Den här recensionen har betygsatts av 17 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar
Sony Hörlurar

De här hörlurarna är fantastiskt sköna att ha på sig på flyg för dess egenskap att ta bort sånt strömmande lite jobbigt brusigt ljud som det finns mycket av på flygplan.
Jag tycker att de är jättesköna att ha på mig på flyget. De är lätta och tynger inte ner huvudet, de väger bara 134 g

De som har kommit på de här hörlurarna borde vinna något slags pris för just att de tar bort så mycket av flygplansbruset att det blir riktigt behagligt att vara på flygplan. Att jag köpt sådana här hörlurar är ju ingen slump. Reser man mycket så är detta väldigt bra för öronen.

Jag brukar ha dem på mig från start till landning, vilket ibaldn resuterar i att flygvärdinnan kommer och ber mig stänga av min utrustning då brukar jag visa upp kontakten som man kan sätta in i deras uttag, men jag brukar koppla in den i min laptop och kolla på film när väl säkerhetsbältesskylten slocknar uppe i luften..

Jag gav i storleksordningen av pris ungefär 700 kronor för dem när jag köpte dem.
Fakta

Bländare:
30 mm
Magnetmaterial:
Neodymium

Följande saker medföljde när jag köpte dem :
1 x hörlurar ( minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm )
Medföljande kablar: 1 x hörlurskabel - 1.5 m
Bärpåse
kontaktadapter för flygplan

Vikt

134 g
Övrigt

Då hörlurarna minskar bruset och störande bakgrundaljud med hela 87,4 procent
får man en väldigt mycket bättre lyssnar upplevelse. Och det märks tycker jag. Ljudet är mycket bättre i dessa och man hör allt i hörlurarna kristallklart.
Rekommenderas

Ja störs du av flyg eller tågljud är de här ett par bra hörlurar att investera i.
Bilder på Sony MDR NC7
  • Sony MDR NC7 asony1 - Sony MDR NC7
  • Sony MDR NC7 asony2 - Sony MDR NC7
  • Sony MDR NC7 asony3 - Sony MDR NC7
Sony MDR NC7 asony1 - Sony MDR NC7

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Sony MDR NC7 har fått betyget:

1. sjubarnsmamma