www.svenskaspel.se

Recension av "Svenskaspel.se"

publicerad 2011-10-21 | universum777
Medlem sedan : 2010-09-12
Om ni betygsätter mig så betygsätter jag er! Men betygsätt då min senaste recension, så jag inte behöver leta efter ert betyg!
Fördelar Kunna spela hemma från datan.
Nackdelar Inga, om man inte spelmissbrukar.
Navigering
Design
Funktionalitet
Inspiration
Pålitlighet

"Svenskaspel.se"

Jag använder denna sida på online cirka två gånger i månaden. Alltså inte så ofta. Jag har använt den ganska länge. Man har ju ett spelkort, där ens spelkortsnummer står. Jag brukar inte gå ut och spela på tobaksaffär eller kiosk.
På det viset kan bolaget Svenska Spel också ha koll på om man vinner och betala ut pengarna till den som vinner. Samma sak gäller om man lämnar in sina spel i tobaksaffärer och koisker ska man lämna fram sitt spelkort, så det blir stämplat på
kortet på spelet.

Adresssen är Svenskaspel.se. Det var så länge sedan jag gick med, så tyvärr kommer jag inte ihåg hur man loggade in sig från början.

När jaggår in på adressen, loggar in mitt kortnummer och sedan mitt lösenord.
Har man inte några pengar på saldot, får man föra över från sin internetbank, det lägsta beloppet är 25:-.

Jag spelar gärna Keno, vilket är det jag har spelat längst på den sidan. Min sambo vill hellre spela Lotto, så det blir lite varannan gång, de gånger vi spelar.

De gånger vi brukar spela spelar jag Keno för 50:-, medans min sambo spelar sex rader med Lotto ett och två, som blir 36:- + 10:- för Joker.

MIN ÅSIKT'

Jag tycker att denna spelsida är mycket pålitlig och är rolig och spela på när man har råd. Ma´n får se till att inte spelmissbruka bara, men man kan fylla i hur mycket man ska spela för som mest/vecka.
Det har jag gjort, 200:-/veckan. Men det spelar inte vi för i månaden än sin gång.

Den här inlägget har blivit läst 2337 gånger och utvärderats till

• johans89 publicerad 2011-10-21
    Det är en bra sida. Kan tycka att oddsen kan varalåga i jämfört med andra spelsidor. Syftar då på fotboll, handboll, hockey etc

Produktinformation : Svenskaspel.se

Publicerad på Ciao sedan: 16/06/2010

Svenskaspel.se - Recension - Svenskaspel.se

5  21-10-2011 (23-10-2011)

Frdelar:
Kunna spela hemma frn datan .

Nackdelar:
Inga, om man inte spelmissbrukar .

universum777

Om mig: Om ni betygstter mig s betygstter jag er! Men betygstt d min senaste recension, s jag inte be...

Medlem sedan:12-09-2010

Den här recensionen har betygsatts av 21 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget vldigt anvndbar

Jag anvnder denna sida p online cirka tv gnger i mnaden. Allts inte s ofta. Jag har anvnt den ganska lnge. Man har ju ett spelkort, dr ens spelkortsnummer str. Jag brukar inte g ut och spela p tobaksaffr eller kiosk.
P det viset kan bolaget Svenska Spel ocks ha koll p om man vinner och betala ut pengarna till den som vinner. Samma sak gller om man lmnar in sina spel i tobaksaffrer och koisker ska man lmna fram sitt spelkort, s det blir stmplat p
kortet p spelet.

Adresssen r Svenskaspel.se. Det var s lnge sedan jag gick med, s tyvrr kommer jag inte ihg hur man loggade in sig frn brjan.

Nr jaggr in p adressen, loggar in mitt kortnummer och sedan mitt lsenord.
Har man inte ngra pengar p saldot, fr man fra ver frn sin internetbank, det lgsta beloppet r 25:-.

Jag spelar grna Keno, vilket r det jag har spelat lngst p den sidan. Min sambo vill hellre spela Lotto, s det blir lite varannan gng, de gnger vi spelar.

De gnger vi brukar spela spelar jag Keno fr 50:-, medans min sambo spelar sex rader med Lotto ett och tv, som blir 36:- + 10:- fr Joker.

MIN SIKT'

Jag tycker att denna spelsida r mycket plitlig och r rolig och spela p nr man har rd. Man fr se till att inte spelmissbruka bara, men man kan fylla i hur mycket man ska spela fr som mest/vecka.
Det har jag gjort, 200:-/veckan. Men det spelar inte vi fr i mnaden n sin gng.

Sponsrade lnkar
Betygstt den hr recensionen
Dela denna recension p

Hur anvndbar r den hr recensionen?

Riktlinjer fr betygsttning

johans89

johans89

21-10-2011 22:19

Det r en bra sida. Kan tycka att oddsen kan varalga i jmfrt med andra spelsidor. Syftar d p fotboll, handboll, hockey etc

Skicka ivg din kommentar
Den här recensionen av Svenskaspel.se har fått betyget:

"vldigt anvndbar" av (100%):
  1. kuligheter