Svenskaspel.se

www.svenskaspel.se

Recension av "Svenskaspel.se"

publicerad 2011-10-21 | universum777
Medlem sedan : 2010-09-12
Om ni betygsätter mig så betygsätter jag er! Men betygsätt då min senaste recension, så jag inte behöver leta efter ert betyg!
Fördelar Kunna spela hemma från datan.
Nackdelar Inga, om man inte spelmissbrukar.
Navigering
Design
Funktionalitet
Inspiration
Pålitlighet

"Svenskaspel.se"

Jag använder denna sida på online cirka två gånger i månaden. Alltså inte så ofta. Jag har använt den ganska länge. Man har ju ett spelkort, där ens spelkortsnummer står. Jag brukar inte gå ut och spela på tobaksaffär eller kiosk.
På det viset kan bolaget Svenska Spel också ha koll på om man vinner och betala ut pengarna till den som vinner. Samma sak gäller om man lämnar in sina spel i tobaksaffärer och koisker ska man lämna fram sitt spelkort, så det blir stämplat på
kortet på spelet.

Adresssen är Svenskaspel.se. Det var så länge sedan jag gick med, så tyvärr kommer jag inte ihåg hur man loggade in sig från början.

När jaggår in på adressen, loggar in mitt kortnummer och sedan mitt lösenord.
Har man inte några pengar på saldot, får man föra över från sin internetbank, det lägsta beloppet är 25:-.

Jag spelar gärna Keno, vilket är det jag har spelat längst på den sidan. Min sambo vill hellre spela Lotto, så det blir lite varannan gång, de gånger vi spelar.

De gånger vi brukar spela spelar jag Keno för 50:-, medans min sambo spelar sex rader med Lotto ett och två, som blir 36:- + 10:- för Joker.

MIN ÅSIKT'

Jag tycker att denna spelsida är mycket pålitlig och är rolig och spela på när man har råd. Ma´n får se till att inte spelmissbruka bara, men man kan fylla i hur mycket man ska spela för som mest/vecka.
Det har jag gjort, 200:-/veckan. Men det spelar inte vi för i månaden än sin gång.

Den här inlägget har blivit läst 2337 gånger och utvärderats till

• johans89 publicerad 2011-10-21
    Det är en bra sida. Kan tycka att oddsen kan varalåga i jämfört med andra spelsidor. Syftar då på fotboll, handboll, hockey etc

Produktinformation : Svenskaspel.se

www.svenskaspel.se