Talang

Talang

Sammanvägt betyg (16): Användarnas sammanvägda betyg Talang

Alla recensioner om Talang

Skriv din egen recension

Talang - ett roligt och underhållande program

4  30-12-2011

Fördelar:
underhållande och roligt

Nackdelar:
borde finnas en åldersgräns

Jonnsen

Om mig: Trots att Ciao har lovat att man skall få 5 kronor per skriven recension i hela november så har man ...

Medlem sedan:04-07-2008

Den här recensionen har betygsatts av 4 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Vad är detta för program?

Talang är ett svenskt program där man söker olika talanger i alla möjliga kategorier.
Deltagarna är uttagna från sökande över hela landet och dom får komma till programmet och visa vad dom går för framför en jury bestående av Bert Karlsson, charlotte Perelli och Johan Pråmell.
Om domaren tycker om det den ser så trycker denne på en grön knapp och om han eller hon inte gillar det så trycker denne på en röd knapp.
varje program är en deltävling och för varje program blir det mindre och mindre deltagare tills det blir final där man korar vinnaren.
Då deltagarna kommer tillbaka måste dom komma på ett nytt nummer för att visa domarna att dom är breda i sina kunskaper.
de olika talangerna kan exempelvis vara att sjunga, dansa eller spela ett instrument.
Programledera är Tobias, mer känd som Tobbe-trollkarl och Marco, mer kända som markoolio.

Vad tycker jag om programmet?

Jag tycker detta är ett roligt och underhållande program.
Jag tycker det finns många duktiga talanger och det är kul att se dessa göra sina nummer.
Det är ofta jag blir förvånad över hur unga människor kan sjunga så bra och ha en sån fin röst trots sin ålder. Jag minns en säsong när det var en tjej som var bara 14 år tror jag det var och hon hade en sån fin klockren röst, helt fantastiskt.

Dock tycker jag det är fel att små barn får vara med och tävla då dom blir så ledsna och besvikna när dom inte får gå vidare.
Man borde sätta någon form av åldersgräns anser jag.

Annars i helhet är det ett roligt program som verkligen är underhållande och jag rekommenderar detta programmet starkt till er alla.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Läs mer om den här produkten
Den här recensionen av Talang har fått betyget:

1. froggo2
  2. universum777