Gratis tamponger - kan det bli bättre!??

5  12-02-2012

Fördelar:
GRATIS tamponger hem i brevlådan VARJE månad .

Nackdelar:
-  -  -  -

schkog

Om mig: Hojta till om jag missat någon viktig recension :)

Medlem sedan:05-08-2009

Den här recensionen har betygsatts av 16 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar
Tamponsforfree.se

Vem önskar sig inte gratis tamponger egentligen? Varje månad får kvinnor handla tamponger/bindor för hur mycket pengar som helst och på ett år blir det en hel del. Tamponsforfree är en hemsida som erbjuder ett paket gratis tamponger i månaden i utbyte mot att man fyller i en utvärdering varje gång man får förpackningen hem.

Man blir medlem på deras hemsida, fyller i några frågor och sedan skickas tamponger hem HELT gratis en gång i månaden. När man fått hem förpackningen får man automatiskt ett mail med en länk där man ska gå in och fylla i en kampanjutvärdering. Utvärderingen handlar om reklamen man får på tampongboxen.

Mina åsikter

Till en början var jag ganska säker på att denna hemsida var en bluff, för vem har egentligen råd att skicka ut flera tusen tampongförpackningar varje månad? Tamponsforfree lyckas med detta på grund av sina samarbetspartners som varje månad får göra reklam på tampongboxen och skicka med broschyrer och dylikt.

Jag har fått hem tamponger varje månad ett tag nu och trots att en förpackning inte räcker en hel vecka så är det ändå väldigt bra och man tjänar ju faktiskt, ja, säg 25 kronor i månaden på det. Det är inget fel på tampongerna man får heller utan dom fungerar som vilka tamponger som helst.

Utvärderingen brukar bestå utav ungefär 10 frågor som tar någon enstaka minut att fylla i. Enkel och bra alltså, och det är inga konstigheter alls med sidan utan det känns seriöst.

Jag rekommenderar absolut tamponsforfree.se till alla av det kvinnliga könet.

Stonehaven

Stonehaven

13-02-2012 21:39

tack för tipset. ska helt klart testas!

JanneRafiki

JanneRafiki

12-02-2012 16:39

Smart idé med reklam på boxen som får betala kostnaden, annars brukar gratis sällan vara gratis.

Läs mer om den här produkten
Tamponsforfree.se - recension av jjessica Tamponsforfree!
Den här recensionen av Tamponsforfree.se har fått betyget:

1. Stonehaven
  2. Mizzyz