The Event Säsong 1

The Event Säsong 1

Recension av "The Event Säsong 1"

publicerad 2010-11-04 | stinamans
Medlem sedan : 2010-10-28
Fördelar Spännande, bra skådespeleri, snyggt utformad, man vill ha mer.
Nackdelar För korta avsnitt
ganska användbar
Handling
Skådespelare
Musik & Ljud
Specialeffekter
Hur var filmen i jämförelse med liknande filmer?

"The Event - häftig serie"

Jag har sett fyra avsnitt (eller är det tre?) nu. Jag tycker att serien är jättespännande. I första avsnittet blev jag först irriterad över de olika tidsförskjutningarna. Jag fick också en "Lost" känsa av serien. Tidsförskjutningen har jag nu vant mig vid och finner de ganska intressant. Jag gillar när man blandar in lite sci fi i det hela. Jag gillar också skådespelarna. De flesta är ganska okända, för mig i alla fall, men de gör ett bra jobb. Färgerna och upplägget är också bra. Jag kommer inte att missa ett enda avsnitt framöver utan ser med spänning fram emot nästa som kommer nu på söndag. Jag hoppas verkligen att inte serien slutar som det så ofta gör - abrupt - utan att den slutar begripligt inför nästa säsong.

Den här inlägget har blivit läst 625 gånger och utvärderats till
ganska användbar

• stinamans publicerad 2010-11-05
    Jag har läst min recension och förstår vad ni menar. Man lär så länge man lever. Lovar att försöka bli tydligare om innehåll m m
  • svanmagnus publicerad 2010-11-04
    Får fram en del intressanta åsikter, skriv lite vad serie handlar om och motivera lite dina åsikter så blir det högre betyg, just nu är det svårt att få grepp som serien från recensionen.
  • froggo2 publicerad 2010-11-04
    Instämmer, sammanfatta gärna handlingen såhär långt! Och lite om genre/ stämning så att man blir mer nyfiken :)

Produktinformation : The Event Säsong 1

Releaseår: 2010