Tips på spel

Recension av "Tips på spel"

publicerad 2010-09-21 | isabellacarolin
Medlem sedan : 2010-03-26
Fördelar roligt
Nackdelar beroendeframkallande

"Olika spel förslag.."

Tips på spel

Tänkte ge er lite olika tips på lite spel, som jag i alla fall tycker är roliga att spela =)
Observera att dessa spel är väldigt lätt att fastna för, så jag rekommenderar att ni håller er till ett uppsatt spelschema, då det är väldigt tråkigt att förstöra livet för att spela om dagarna...

World Of Warcraft

Ett roligt spel där du kan skapa din egna gubbe, som åker runt och gör olika uppdrag i olika städer, och tjänar pengar genom att döda olika individer eller samlar ihop något, du gör helt enkelt uppdrag åt folk och tjänar pengar och saker som förbättrar din utrustning. Mycket roligt spel men är till för personer över 12+
då det är mycket blod och fighter.

The Sims

Ett spel där du kan skapa en människa även kallad för en "Sim"
I spelet gör du vardagliga saker med din sim, äter mat, sover, går på toan,
uppfyller din SIMS behov och ser till att ha det roligt, som t.ex låter den spela dator spel, eller prata med någon annan sim, eller badar i poolen. Rekommenderar för yngre barn, funkar även för äldre, då jag brukar spela det och tycker att det är underhållande.

Rayman

Ett roligt äventyrsspel för er lite yngre barn, där man dödar figurer, dock är det på ett helt annat sätt, inte blodigt eller våldsamt, och du ser en söt liten gubbe som du springer omkring med, jag spelade det som mindre, fick inga mardrömar eller var rädd på något sätt. det är helt enkelt väldigt tecknat.

Crash Bandicoot

Ett spel där du får springa omkring med en rävliknande gubbe och göra olika uppdrag, samla poäng genom att ta äpplen och följa med honom på roliga äventyr och även döda lite monster, men detta är inget blodigt/våldsamt spel så det passar perfekt för åldern 8-9+

Singstar

Ett roligt spel där du sjunger och försöker hänga med
på noterna för att samla ihop poäng och få roliga resultat, går att köra duell, samla poäng tillsammans och en funktion som heter "skicka micken" finns många olika skivor med singstar och 2 mikrofoner, väldigt roligt och underhållande spel för äldre personer som gillar att synas och höras, är väldigt lyckat och bra till festen med lite singstar också.

Guitar hero

Rock spel, där du låtsas spela till din favorit-rocklåt, mycket roligt spel
under låtens gång kommer det upp olika färgnoter, och genom att använda en gitarr-konsol som kommer med i GH så styr du med denna för att pricka noterna, det finns olika färgknappar på gitarren, som du ska pricka in på tv-rutan när dessa färger kommer upp, har väldigt svårt att förklara detta, men jag rekommenderar verkligen detta spel för er som gillar rock :) Ready Set Rock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den här inlägget har blivit läst 3038 gånger och utvärderats till

Produktinformation : Tips på spel