Topp 5 - Filmer

Topp 5 - Filmer

Recension av "Topp 5 - Filmer"

publicerad 2010-05-28 | shakke
Medlem sedan : 2010-05-17
Fördelar Fina, underbara filmer
Nackdelar huvudvärk efter allt gråt

"Sorgliga filmer"

Jag älskar att titta på film och de finns så många filmer som jag hade kunnat se om och om igen. Jag älskar att bli berörd av sorgliga filmer och tänkte därför bjuda på min topp 5 lista över sorgliga filmer.

I walk to remember

Helt klart sen bästa filmen som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna. En klockren kärleksfilm som bevisar att kärlek är bland de finaste vi har! Filmen är från 2002, har du inte sett den så gör det!
Back to cold mountain

En hemsk film med Nicole Kidman och Jud Law i huvudrollerna. Filmen är även denna en kärleksfilm som bevisar att man gör allt för den man älskar. Denna sevärda film släpptes 2003!
Ett litet mirakel - Simon Birch

Underbar film om en liten kortväxt pojke som inte är som alla andra. Denna lilla killen får ens ögon att fyllas av tårar över vilket stort hjärta han har. En gripande film från 1998 som är värd att se!
My sisters keeper

Film från 2009 med Cameron Diaz som spelar mamma till ett cancersjukt barn. Vi får bevittna en helt underbar syskonkärlek och familjeband som stärks. Denna film kommer inte lämna några ögon torra.
The Last Song

Miley Cyrus spelar huvudrollen i denna film från 2010. En typisk tonårsfilm om banden mellan barn och föräldrar. Även denna film involverar cancer i familjen och budskapet är helt klart att man ska försöka gå vidare och spara sina minnen i hjärtat.

Är ni sugna på att bli berörda så ska ni helt klart se dessa filmer! Alla har något speciellt budskap och kommer helt klart få er att vilja se dem igen. Underbara filmer helt enkelt som inte går att missa!

Den här inlägget har blivit läst 3859 gånger och utvärderats till

• kickan78 publicerad 2010-05-28
    My sisters keeper är extremt bra ! och myyyycket sorglig!
  • kuligheter publicerad 2010-05-28
    trodde jag set allt men det är nog i kategorin actionkomedi :-)

Produktinformation : Topp 5 - Filmer

Publicerad på Ciao sedan: 28/02/2010