WWF och blickfångare

5  31-07-2007

Fördelar:
Stödjer WWF,Snyggt bankomatkort .

Nackdelar:

lindha22

Medlem sedan:24-07-2007

Den här recensionen har betygsatts av 1 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget ganska användbar

För ett år sen började jag titta på en kanal som heter Animal Planet,,då var det ett program med innehållet om misshandlade och misskötta djur,jag for så pass illa att jag kände att jag måste göra nånting men visste inte var jag skulle börja,nåra dagar senare blev jag erbjuden detta kort från Swedbank,man stöder wwf när man använder sitt kort och det tycker jag är jättepraktiskt,
Kortet är fint att titta på och många tittar lite extra noga när man drar upp kortet ifrån plånboken och frågar oftast för det mesta vart jag fått det kortet ifrån.man känner sig lite speciell med att ha en tiger på bankomatkortet istället för dom tråkiga enkla färgerna många har på sina.jag är nöjd med mitt kort.det funkar att betala i alla affärer med den funktionen och jag har aldrig haft nåra som helst problem men kortet.,Stöd en bra sak medans du ända ska tillo affären o köpa mjölk,,,det är ju så lätt.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Världsnaturkortet (Maestro) - Swedbank har fått betyget:

"ganska användbar" av (100%):