VEET HAIR REMOVAL CREAM, normal skin

1  30-05-2010

Fördelar:
inga

Nackdelar:
Ger utslag

Rekommenderas: Nej

ellenpellen

Medlem sedan:15-10-2009

Den här recensionen har betygsatts av 12 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Detta är en hårborttagningssgel som sprutas på önskat område ifrån en slags flaska. Om vi tar benen som ett exempel så är det väldigt viktigt att spruta på i ett tjockt lager så att det täcker alla hårstrån som önskas tas bort. Efter det väntar man i tre minuter. Det medföljer en slags plastskrapa som du efter tre minuter ska använda som en rakhyvel ungefär för att skrapa bort löddret från benen. När du gör det här skall alla hårstrån försvinna och lämna en silkeslen hud utan skärsår. Gelen fräter som bort hårstråna !

Enligt min åsikt fungerar den inte alls, verkligen ingenting att rekommendera ! för det första luktar den riktigt,riktigt illa ! Den lämnar inte heller benen hårfria, utan många hårstrån sitter fortfarande kvar. NU TILL DET VÄRSTA ! Efter användning börjar benen klia otroligt mycket och röda prickar uppstår, inte roligt alls ! observera att jag inte är ensam om detta resaultat. riktigt illa med andra ord !

De andra varianterna av denna produkt funkar betydligt bättre ! tillexempel den med aloevera, den rekommenderar jag starkt ! måste vara någonting i denna produkt som folk inte tål.

Bilder på Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin
Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin Bild 3757209 tb

barnsligtvuxen

barnsligtvuxen

13-09-2010 23:13

Jag har också testat den här, fick inga utslag men den tog inte bort alla hårstrån så det fick bli några drag med hyveln efteråt ändå, ganska värdelöst. Men något mer skonsamt mot benen än annars kanske! :P

froggo2

froggo2

30-05-2010 20:49

Exakt samma resultat som jag fick när jag provade den. Hopplöst!

lottilina

lottilina

30-05-2010 20:31

Läskigt!

Jämför priser Ordna efter Pris
Veet 3 Minute Hair Removal Cream - Normal Skin 200 ml

Veet 3 Minute Hair Removal Cream - Normal Skin 200 ml

Snabb hårborttagningscreme för kroppen och normal hud från Veet

95,00 kr Shopping4net 8 Betyg

Fraktavgifter: 0,00 k...

Tillgänglighet: Okänt, se butik

Besök butiken

Shopping4net

Den här recensionen av Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin har fått betyget:

1. missF18
  2. barnsligtvuxen