Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin

Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin

Snabb hårborttagningscreme för kroppen och normal hud från Veet.

Recension av "Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin"

publicerad 2010-05-30 | ellenpellen
Medlem sedan : 2009-10-15
Inget för mig
Fördelar inga
Nackdelar Ger utslag
Lyxkänsla
Kvalitet

"VEET HAIR REMOVAL CREAM, normal skin"

Detta är en hårborttagningssgel som sprutas på önskat område ifrån en slags flaska. Om vi tar benen som ett exempel så är det väldigt viktigt att spruta på i ett tjockt lager så att det täcker alla hårstrån som önskas tas bort. Efter det väntar man i tre minuter. Det medföljer en slags plastskrapa som du efter tre minuter ska använda som en rakhyvel ungefär för att skrapa bort löddret från benen. När du gör det här skall alla hårstrån försvinna och lämna en silkeslen hud utan skärsår. Gelen fräter som bort hårstråna !

Enligt min åsikt fungerar den inte alls, verkligen ingenting att rekommendera ! för det första luktar den riktigt,riktigt illa ! Den lämnar inte heller benen hårfria, utan många hårstrån sitter fortfarande kvar. NU TILL DET VÄRSTA ! Efter användning börjar benen klia otroligt mycket och röda prickar uppstår, inte roligt alls ! observera att jag inte är ensam om detta resaultat. riktigt illa med andra ord !

De andra varianterna av denna produkt funkar betydligt bättre ! tillexempel den med aloevera, den rekommenderar jag starkt ! måste vara någonting i denna produkt som folk inte tål.

Den här inlägget har blivit läst 3926 gånger och utvärderats till

• barnsligtvuxen publicerad 2010-09-13
    Jag har också testat den här, fick inga utslag men den tog inte bort alla hårstrån så det fick bli några drag med hyveln efteråt ändå, ganska värdelöst. Men något mer skonsamt mot benen än annars kanske! :P
  • froggo2 publicerad 2010-05-30
    Exakt samma resultat som jag fick när jag provade den. Hopplöst!
  • lottilina publicerad 2010-05-30
    Läskigt!

Produktinformation : Veet - 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin

Snabb hårborttagningscreme för kroppen och normal hud från Veet.

Long Name: 3 Minute Hair Removal Cream Normal Skin

Typ: Hårborttagningskräm