Versace - Crystal Noir Eau De Toilette Spray

Versace - Crystal Noir Eau De Toilette Spray

Dam

Recension av "Versace - Crystal Noir Eau De Toilette Spray"

publicerad 2012-02-15 | joey81
Medlem sedan : 2012-02-15
Bra
Fördelar Bra pris, inte så stark till doften. Snygg flaska!
Nackdelar Ingen märkvärdig doft. Finns andra mysk parfymer som jag skulle föredra.
användbar
Lyxkänsla
Kvalitet

"Versace - Crystal Noir"

Versace Crystal Noir innehåller sensuella och feminina noter från bland annat pion. En orientalisk doft med blommiga inslag av apelsinblommor och gardenia. Doften avrundas med ambra, sandelträ och mysk.

Enligt Donatella Versace så är doften av mysk ett måste för henne. Får henne att känna sig mer kvinnlig.

Efter att jag har rådgjort med 3 olika kvinnor som testat den så har samtliga tre gett positiv feedback gällande doften. Dem tyckte att man kan ha Versace Noir i sitt parfymskåp men det är inte en "måste ha parfym". Jag själv blev inte direkt tagen av doften men tyckte att den var helt ok vid enklare tillställningar. Inget för en nobelmiddag precis.

Själva flaskan tycker jag har en väldigt exklusiv look. "Något man definitivt skulle kunna ha i väskan bara baserat på flaskan utseende" så utryckte en av tjejerna det.

Den här inlägget har blivit läst 456 gånger och utvärderats till
användbar

• kuligheter publicerad 2012-02-15
    Alltid kul med kvinnor som gillar det man ger dem :-)

erbjudanden "Versace - Crystal Noir Eau De Toilette Spray"

Produktinformation : Versace - Crystal Noir Eau De Toilette Spray

Dam