Viktor och Rolf - Flowerbomb Eau de Toilette Spray

Viktor och Rolf - Flowerbomb Eau de Toilette Spray

Dam

Recension av "Viktor och Rolf - Flowerbomb Eau de Toilette Spray"

publicerad 2017-01-11 | Chanel98
Medlem sedan : 2017-01-10
Hej! Heter Oliwia och är 18 år! Som började på ciao och är nybörjare! Min profilbild kommer upp snart :D
Fördelar luktar gott
Nackdelar inga
inte betygsatt
Lyxkänsla
Kvalitet
Flaskans design

"Viktor och Rolf"

Flowerbomb från Viktor & Rolf lanserades 2005 och är varm, romantisk och blommig. Den har en sensuell och sexig blomdoft som passar när man vill känna sig speciell eller påverka en omgivning. Fast enligt mig passar den till alla tillfällen för den luktar så fruktansvärt gott.
Toppnot: bergamott från Kalabrien och te
Hjärtnot:indisk osmanthus, sambac jasmin, cattleya orkidé, fresia och rosor
Basnot:mysk och pachouli
Viktor & Rolf heter Viktor Horsting och Rolf Snoeren och kommer från Nederländerna. Skaparna av denna parfym föddes 1969 och träffades när de gick på konstskola 1993. De är endast vänner och inte partners eller bröder som många tror.
De slog igenom 1998 och är kända för sina spektakulära modevisningar och sina klassiska kläder med modern touch. I Milano har de en butik där inredningen är upp och ned. Man går alltså på taket. Dessa killar är kända för sina extravaganz och denna parfym är inte olikt det då doften är spektakulär.
Detta är en av mina absoluta favoritdofter, jag kan rekommendera denna parfym för de som gillar lite tyngre dofter såsom Chanel chance, coco mademoiselle och Allure. Har nästan samma tunga bas. Flaskan är tjejig med sin rosa etikett och snygga design. Glaset är genomskinligt och även det i rosa. Locket är i silverrosa metallic. Det som är det bästa med den här parfymen är att den håller länge, det räcker med två sprut så doftar man hela dagen lång och även dagen efter

Den här inlägget har blivit läst 95 gånger och utvärderats till
inte betygsatt

Produktinformation : Viktor och Rolf - Flowerbomb Eau de Toilette Spray

Dam

Typ: Eau de Toilette, Eau de Parfum

Märke: Viktor och Rolf

EAN: 3605520384820, 4203935086651; 4203935091679

Long Name: Flower Bomb Eau De Parfum, Flowerbomb Eau Du Parfum Spray Refill Bottle, Flowerbomb Eau De Parfum Deluxe Refillable Spray

Dam/Herr: Dam

Doft: Flowerbomb