Recension av "Waves WC-102486"

publicerad 2012-01-27 | zwampe
Medlem sedan : 2010-09-13
Hej! Välkommen till mig:) Kul att ni betygsätter mina recensioner jag gör detsamma med era. Har jag missat någon så hojta till så skall jag kolla=)
Fördelar fin och håller vinet i den temperatur man vill
Nackdelar -

Små fötter
Vikt: Ca 13 kg
Mått (Höjd x Bred x Djup): 67,5 x 30 x 53,5 cm

Om vinkylen:

Den här fick vi i present för snart ett år sedan en födelsedagspresent till mig och då kunde jag dricka vin och jag tycker om att samla på vinflaskor. Nu kan jag inte ta mig ett glas vin när jag vill p ga att mitt hjärta är som det är. Men det ska bli bättre efter operationen och då kanske jag kan njuta av ett glas vin på Fredagskvällen som innan. Men nu om produkten det här är en vinkyl som rymmer 12 st vinflaskor man kan ställa in temperaturen allt ifrån 11-18 °C . Så att man får vinet i den temperatur man själv vill ha. Vi har våran ståendes bredvid ett svart vitrinskåp men det går även ställa in den i ett skåp om man vill det. Vinkylen har en fläkt och det är belysning i den. Flaskorna ligger på galler 2 och 2 och jag gillar denna riktigt mycket. Den är fin och stilren svart med glasruta så att man ser flaskorna.

Sammanfattning:

Den här vinkylen gillar jag verkligen och den är snygg att titta på och passar in perfekt bredvid vårat svarta vitrinskåp. Jag tycker det är fint att se vinflaskorna som ligger på metallhyllor 2 och 2 och man ställer in temperaturen så att man får vinet i den temperatur man vill. Den har små fötter undertill och en fin glasruta i fram och svart runt om.Den drivs av en fläkt så se till att inte sluta in den i ett för trångt skåp. Men en sådan här tycker jag skall synas den är fin och pryder sin plats fint. Så denna rekommenderar jag vinälskare. Man behöver inte dricka vin ens för att ha en sådan här utan man kan ha den som endast en prydnad om man vill.

Den här inlägget har blivit läst 3041 gånger och utvärderats till

Produktinformation : Waves WC-102486