Recension av

Alla recensioner om Waves WC-102486

Skriv din egen recension

Kompakt vinkyl

4  27-01-2012

Fördelar:
fin och håller vinet i den temperatur man vill

Nackdelar:

zwampe

Om mig: Hej! Välkommen till mig:) Kul att ni betygsätter mina recensioner jag gör detsamma med era. Har ja...

Medlem sedan:13-09-2010

Den här recensionen har betygsatts av 13 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar

Märke: Waves

Små fötter
Vikt: Ca 13 kg
Mått (Höjd x Bred x Djup): 67,5 x 30 x 53,5 cm

Om vinkylen:

Den här fick vi i present för snart ett år sedan en födelsedagspresent till mig och då kunde jag dricka vin och jag tycker om att samla på vinflaskor. Nu kan jag inte ta mig ett glas vin när jag vill p ga att mitt hjärta är som det är. Men det ska bli bättre efter operationen och då kanske jag kan njuta av ett glas vin på Fredagskvällen som innan. Men nu om produkten det här är en vinkyl som rymmer 12 st vinflaskor man kan ställa in temperaturen allt ifrån 11-18 °C . Så att man får vinet i den temperatur man själv vill ha. Vi har våran ståendes bredvid ett svart vitrinskåp men det går även ställa in den i ett skåp om man vill det. Vinkylen har en fläkt och det är belysning i den. Flaskorna ligger på galler 2 och 2 och jag gillar denna riktigt mycket. Den är fin och stilren svart med glasruta så att man ser flaskorna.

Sammanfattning:

Den här vinkylen gillar jag verkligen och den är snygg att titta på och passar in perfekt bredvid vårat svarta vitrinskåp. Jag tycker det är fint att se vinflaskorna som ligger på metallhyllor 2 och 2 och man ställer in temperaturen så att man får vinet i den temperatur man vill. Den har små fötter undertill och en fin glasruta i fram och svart runt om.Den drivs av en fläkt så se till att inte sluta in den i ett för trångt skåp. Men en sådan här tycker jag skall synas den är fin och pryder sin plats fint. Så denna rekommenderar jag vinälskare. Man behöver inte dricka vin ens för att ha en sådan här utan man kan ha den som endast en prydnad om man vill.
Bilder på Waves WC-102486
Waves WC-102486 229-787-thickbox-500x500 - Waves WC-102486

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Waves WC-102486 har fått betyget:

1. sparks