Recension av

Alla recensioner om Whirlpool WBE3413S

Skriv din egen recension

Whirlpool WBE3413S - stort och rymligt

5  20-01-2012

Fördelar:
stort och rymligt

Nackdelar:
inga

emmma88

Om mig: Im BACK!! Läser och betygsätter du mina så gör jag självklart detsamma med dina :)

Medlem sedan:09-11-2010

Den här recensionen har betygsatts av 8 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget användbar

Whirlpool WBE3413S, så tycker jag!

Detta kombinerade kyl och frys är otroligt rymligt och smart tycker jag. När vi flyttade in i vår lägenhet så fanns det då inget kylskåp för att hon som bodde där sedan förut hade ett jättegammalt kylskåp och hyresvärden ville förnya lite i lägenheten till oss så vi fick faktiskt två sådana här kombinerade kyl och frys. Det är ju kanon för oss för vi får plats med hur mycket som helst i dessa och det är ju sällan man fyller båda två. Eftersom vi då har två "halva" frysar så kan vi laga jättemycket mat och frysa in hela tiden så man har massa mat att ta fram när man är hungrig. Detta tycker jag är bra. Detta kombinerade kyl och frys har många rymliga hyllor och håller temperaturen väldigt bra.

I designen tycker jag att det är helt okej och passar bra in i vårt kök. Det är inget märkvärdigt med dess utseende direkt utan det är ett vanligt delat kyl och frys liksom, som de brukar se ut ungefär. Upptill har vi fyra hyllor och nere i frysen finns det tre hyllor i vårt och det är stor plats. Kylskåpet använder man ju flitigt så därför är det viktigt att ha ett bra både kylskåp och en bra frys tycker jag. Jag gillar även att baka mycket och då är det bra att ha någonstans att frysa in allt bröd så att det håller sig fryst. Vårt kombinerade kyl och frys har aldrig någonsin krånglat och vi är mycket nöjda.

Kommentarer

Skriv den första kommentaren till den här recensionen!

Den här recensionen av Whirlpool WBE3413S har fått betyget:

"användbar" av (100%):
  1. ensanna
  2. universum777
  3. schkog

Whirlpool WBE3321NFW Whirlpool WBE3321NFW
Kombinerad kyl/frys - Energiförbrukning: 368.65 kiloWattimmar per år, 368 kiloWattimmar per år - Djup: 640 Millimeter, 710 Millimeter - Höjd: 1895 Millimeter, 1945 Millimeter
Köp nu för endast 4 895,00 kr
Whirlpool ARG 972/3 Whirlpool ARG 972/3
Endast kyl - Energiförbrukning: 161 kiloWattimmar per år - Djup: 545 Millimeter - Höjd: 1220 Millimeter
Köp nu för endast 2 990,00 kr
Whirlpool ARC 103 Whirlpool ARC 103
Endast kyl - Energiförbrukning: 150 kiloWattimmar per år, 113 kiloWattimmar per år - Djup: 580 Millimeter - Höjd: 845 Millimeter, 850 Millimeter
Köp nu för endast 3 390,00 kr