Whirlpool WBE3413S

Whirlpool WBE3413S

WBE3413A+S WHIRLPOOL COMB 354LT CL.A+VENT. SILVER 190X60X65

Recension av "Whirlpool WBE3413S"

publicerad 2012-01-20 | emmma88
Medlem sedan : 2010-11-09
Im BACK!! Läser och betygsätter du mina så gör jag självklart detsamma med dina :)
Fördelar stort och rymligt
Nackdelar inga
användbar
Design
Kvalitet
Funktioner

"Whirlpool WBE3413S - stort och rymligt"

Whirlpool WBE3413S, så tycker jag!

Detta kombinerade kyl och frys är otroligt rymligt och smart tycker jag. När vi flyttade in i vår lägenhet så fanns det då inget kylskåp för att hon som bodde där sedan förut hade ett jättegammalt kylskåp och hyresvärden ville förnya lite i lägenheten till oss så vi fick faktiskt två sådana här kombinerade kyl och frys. Det är ju kanon för oss för vi får plats med hur mycket som helst i dessa och det är ju sällan man fyller båda två. Eftersom vi då har två "halva" frysar så kan vi laga jättemycket mat och frysa in hela tiden så man har massa mat att ta fram när man är hungrig. Detta tycker jag är bra. Detta kombinerade kyl och frys har många rymliga hyllor och håller temperaturen väldigt bra.

I designen tycker jag att det är helt okej och passar bra in i vårt kök. Det är inget märkvärdigt med dess utseende direkt utan det är ett vanligt delat kyl och frys liksom, som de brukar se ut ungefär. Upptill har vi fyra hyllor och nere i frysen finns det tre hyllor i vårt och det är stor plats. Kylskåpet använder man ju flitigt så därför är det viktigt att ha ett bra både kylskåp och en bra frys tycker jag. Jag gillar även att baka mycket och då är det bra att ha någonstans att frysa in allt bröd så att det håller sig fryst. Vårt kombinerade kyl och frys har aldrig någonsin krånglat och vi är mycket nöjda.

Den här inlägget har blivit läst 2092 gånger och utvärderats till
användbar