Recension av

Sammanvägt betyg (3): Användarnas sammanvägda betyg Zazzle

Alla recensioner om Zazzle

Skriv din egen recension

Zazzle bra kvalité och snabb leverans, presentaffär.

5  10-07-2012

Fördelar:
Det finns många unika saker att handla .

Nackdelar:

mormortsagoalvan

Medlem sedan:21-06-2012

Den här recensionen har betygsatts av 13 Ciao medlemmar och har fått det sammanvägda betyget väldigt användbar
Zazzle

Jag ville köpa en ny musmatta till min dotterdotter då hennes blivit väldigt sliten. Min dotter är Sagoalvan på ciao.se och hon är mycket på sin dator så det behövdes verkligen. Jag hittade då denna affär som heter Zazzle men snabbt insåg jag att jag kunde köpa henne en musmatta med ett av hennes egna kort bara hon gjorde en affär där. Så sagt och gjort började hon skapa en affär. Hon har gjort bra mycket mer än bara en musmatta i sin affär.

Idag har hon gjort denna , gå hit för att se den : http://sagoalvan.blogspot.se/2012/07/nytt-i-sagoalvans-butik-sagoalvan.html
Ett väldigt vackert halssmycke är det hon gjort.

Efter hon var klar kunde jag då alltså handla i hennes affär. Det gick väldigt bra för jag använde mitt paypal konto för att betala musmattan. Frakten kostade 41 kronor och försändelsen kom i ett plast kuvert från Belgien. Det var framme redan i fredags. Beställnigen gjorde jag den 26 juni så jag tycker att det gick rätt fort att få musmattan.
Jag tycker att kvalitén på musmattan verkar väldigt bra för den är väldigt tjock så denna tror jag kommer hålla mycket bra. Det kanske inte var världens billigaste musmatta men nu blir jag glad när jag ser den då jag ju faktiskt påsätt och vis hjälpt till med detta då min dotterdotter inte alls visste om denna affär och att man kan lägga upp och även sälja sina alster till andra. Musmattan kostade 100 kronor. Jag antar att om jag köpt fler saker att frakten kanske bara hade höjts en aning. Det brukar ju vara så att man tjänar på att köpa fler saker på en gång men jag kände att jag först verkligen ville veta att det fungerar och det gör det alltså. Så ni kan tryggt handla på Zazzle.

Jag såg nu att med paketet fick jag ett tack kort och på baksidan fick jag en kod som ger hela 20 % rabatt på nästa köp på Zazzle och rabattkoden håller ända till januari 2013 – ingen dålig affär.

Jag tror att de flesta som vill göra unika presenter kan finna glädje i den här sidan. Är man inte så fotokunnig kan man ju annars måla något vackert och lägga upp den bilden och göra en present med den. Tänk att ha exempelvis sin egen målning på locket på ett smyckeskrin. Och vill man inte göra en affär själv går det alldeles utmärkt att shoppa unika presenter av de andra affärerna på Zazzle.
I sökfältet kan man leta efter vad man vill köpa, exempelvis om man gillar ankor som jag kan man söka på både engelska och svenska och få upp produkter med ankor, väldigt praktiskt.
Rekommenderas

Ja en affär med ett stort presentutbud och du kan antingen handla av andra eller skapa en butik helt själv.
Bilder på Zazzle
Zazzle butik

JanneRafiki

JanneRafiki

29-07-2014 21:42

Rolig idé, själv har jag köpt turf-prylar (t-shirt, mugg och bakstycke till mobil) därifrån (turfstore). Roligt att det är så lätt och smidigt att starta en egen butik där.

Den här recensionen av Zazzle har fått betyget:

1. JanneRafiki
  2. Sagoalvan